Pardon, pravilan izraz za budalu koja kao papagaj ponavlja mantru o kineskim železnicama dok tamo pada 5-6 zgrada i barem jedan most godišnje je maloumna krezuba seljoberčina.
Nisu Kinezi sami dosli neko ih je angazovao. Nisu ni radili bez nadzora (nadam se) Da li je neko pratio radove osim gradjana Novog Sada? Da li je bilo negog da kaze Ljudi, Kinezi, Majstori... aman, pobogu? Ili su oni samo dosli i radili tek tako.
Prvo i osnovno, debilni seljober ti je tata što te nije obrisao o čaršav. Drugo, pogledaj sistem kineskih železnica, naročito brzih železnica - šta se tu srušilo?
Imaš i pun internet snimaka i članaka o tome kako kineska ekonomija samo što nije propala, još od 1990. godine.
Jesu li kinezi gradili u Hrvatskoj Peljeski most jesu i koliko ima od otvaranja a vec su se pojavile pukotina, nihova gradnja je upitna isto kao i kvalitet njihovih proizvoda
Kakva debilna logika seljobera koji misli da je zaključio nešto promućurno. Padaju im zgrade i mostovi po Kini, jel misliš da od tih projekata ne profitiraju?
Kinezi grade koridor kojim će transportovati svoju robu iz pirejske luke u srednju Evropu i od tog projekta bi trebali da profitiraju sa nekoliko stotina milijardi $ ( za nas, sirotinju, nepojmljive sume). I sad će sve rizikovati zbog fušerisanja?! Daleko bilo da ni oni ne mogu da pogreše, ali imate li najblažu predstavu koliko je ovaj projekat njima značajan? Ali zato se uvek nađu ovce ili plaćenici koji će kao papagaji ponavljati CIA-inu propagandu.
Znate šta je još bilo fušerisanje i ugovor za koji nismo saznali koliko je koštao? Porr i Alpina kad su gradili most na Beški i autoput. Znate šta još? Špansko-italijanski konzorcijum koji je gradio drumsko-železnički most kod Novog Sada čitavih 17 godina.
Kinezi nigde ne menjaju uslove i regule gde dođu, nego se prilagođavaju uslovima, što i od vas traže kod njih. Zapitajte se ko je postavio uslove za tajne ugovore i još koješta.
Kod nadvoznjaka kod Merkura, kad god padne neka malo jaca kisa, voda odnese ploce sa nasipa na samom nadvoznjaku. Da ne pominjem poplavu ispod nadvoznajak, posto je to svima poznata slika. Svaki put dolaze neke domace ekipe ili Kinezi da nesto kopaju iz sahtova pored i ponovo cementiraju izvaljene ploce. Ta radnja se ponavlja nakon skoro svake jace kise. Skoro su promenili tip ploca, sada su u obliku saca i na srecu jos uvek drze. Gledam i ne verujem kako neko trosi pare od naseg poreza. I sad mi treba da se vozimo brzim vozom od NS do BG. Straaaaasno!!!
Ok, onda iskoristi te tri sive ćelije i pogledaj mrežu brzih pruga u Kini sada i pre 15 godina, primera radi. A onda pogledaj sve druge primere nesposobnosti i javašluka SNS kadrova i njihovih kumova i burazera i trebalo bi da ti sve bude jasno
Glupo je kriviti Kineze za sta se zna da oni nisu radili.pogotovo kad se zna da u zadnje vreme Kinezi su u vrhu svetskih gradjevinskih poduhvata.peljeski most u hrvatskoj su radili Kinezi ali nadzor nije bio ne stručni clan SNS stranke koji samo baca potpise..
Bačena je udica od strane službe da se za sve okrive Kinezi. Oni su radili prugu, a zgradu podizvođac, domaće firme. Naša vlast pravi dilove i tajne ugovore sa Kinezima, jer lakše sebi pune džepove. Za ovo je apsolutno i potpuno kriva naša vlast! Oni su dali upotrebnu dozvolu za stanicu, na kraju!
Ovo nema veze sa kinezima. Da bi radili dobiju spisak firmi bliskih vlasti sa kim treba da rade i sarađuju. A te firme daju dobar % kome treba.
Ali sada ide pranje izvolite.
Umesto kineze doćiće eu firme a isti će biti njihovi pod izvođači.
Ako mi neverujete idite sada gde ima tabla na bilo koji njihov projekat i piše ko je pod izvođač.
Kinezi nemaju kapacitete da sve to rade sami nego angazuju nase firme kao podizvodjace i za projektovanje i za izvodjenje. Sve su to burazerski dogovori. Za njihove menadzere kazu da su arogantni i da, recimo, Kina nije poslala najbolje sto ima.
Botovi su dobili zadatak da se bes okrene ka Kinezima. Izgradili su velicanstvene gradjevine i nisu propale. Nas sistem prilagodjen bagri podizvodjaca, neukih i nestrucnih ljudi je odgovoran za Nesrecu. Vodite racuna da se ne pridruzujete plusevima i minusevima i sve ce vam se samo reci.
Država da raskine sve ugovore sa kineskom firmom i da traži odštetu, jer očigledno ne rade kako trebe, tj ne rade po ugovoru. A pošto kinezi ne poštuju ugovore, postoji zakonsko pravo za raskid istog i plaćanje penala državi Srbiji
Mislim da je svima jasno da za ovo nisu krivi Kinezi nego SNS podizvođači. Samo pogledajte šta su sve uradili na izuzetno visokom nivou u Kini, širom sveta, a na kraju krajeva i u Srbiji
JA TIM MOSTOM I NJIHOVIM TUNELIMA NECU ICI IZ VERSKIH RAZLOGA.NISTA IM NE VERUJEM.NI VUCICEVCIMA NI KINEZIMA.KAO NI ONIM SOKOLOM MAKAR ISAO PESKE AKO NE MOGU DRUGACIJE
Znaci pada tvrdjava koju turci nisu mogli osvojiti ni srusiti, a preko mosta nikako. Sta sve sekta zna da osmisli i kinez/srpski poizvodjac da sklepa? Lose gradjevine i mnogo pranja para!
MOLIM VAS NEMOJTE VIŠE NIŠTA GRADITI. Sve što je izgradjeno se ruši a ljudi ginu. Ova vlast naše živote prodaje za debele pare jer što nas manje ima duže će vladati.
Momentalno im zabraniti sve da rade..pozvati strucnu komisiju da ispitaju kvalitet njihovih poslova..naplatiti im debele pare i oterati iz drzave...Ovde su sve isfuserisali. .ja preko njihovog mosta necu ici
Ti isti kinezi su gradili Pelješki most, pogledajte na šta liče stubovi, mnakon godinu dana i pročitajte kako vlast u HR zataškava fušeraj. Naravno ovi naši nemaju konkurenciju u laganju. Pozdrav oz Vojvodine
Sve jedna te ista firma sa istim dozvolama i zaduživanjima.
Zbog onog juče i na Šodrošu,pa potop ispod nadvožnjaka. Ništa im ne verujem i neću da učestvujem u hvaljenju investicija.
Još i mislim da ih treba kazniti i naplatiti odstetu za živote i ostalo(nered), kao i za uznemiravanje.
Ali dati im otkaz i obustaviti sve radove(tunel) podhitno jer tek tamo ne znamo šta su uradili.
Kinezi, i pri tome ne mislim na naše lokalne Kineze koji imaju prodavnice, restorane itd, nego Kinezi koje su dovele kineske građevinske kompanije lepo neka pakuju kofere.
Ništa više Kinezi da nam ne grade.
Nekad smo gradili ne samo kod nas nego i po svetu, a sad skupo plaćamo da nam Kinezi dolaze, plaćamo njihove plate, plaćamo kredite Kini i uz to se lokalni političari i njihovi kumovi, zeme i braća lepo ugrade, a sve pod velom tajne.
Kinezi fušerišu, srpski naprednjaci kradu, Vojvođani izginuše, u Novom Sadu muk i tuga, u Futogu kupusijada ne sme da stane.
Ovi ne čekaju da se Dunav zaledi.
Ако је главна парола у Јадарском крају, Рио Тинто марш из Србије требало би и ми да се придружимо са Конези марш из Србије. А стручњак за све са свом картелом правац Падињак!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Šta sve Kinezi grade u Novom Sadu: Planiraju da buše ispod Petrovaradinske tvrđave i novi most
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•02.11.2024.
•14:22 > 14:22
Komentari 41
Nemanja
Pardon, pravilan izraz za budalu koja kao papagaj ponavlja mantru o kineskim železnicama dok tamo pada 5-6 zgrada i barem jedan most godišnje je maloumna krezuba seljoberčina.
Moraju
Novosadski
Marjaskas
/
dajte onda eu firma da trazi podizvodjace.
kako ste se odlucili bas za kineze
Lalo
Imaš i pun internet snimaka i članaka o tome kako kineska ekonomija samo što nije propala, još od 1990. godine.
Map
Nemanja
Kakva debilna logika seljobera koji misli da je zaključio nešto promućurno. Padaju im zgrade i mostovi po Kini, jel misliš da od tih projekata ne profitiraju?
Lalo
Znate šta je još bilo fušerisanje i ugovor za koji nismo saznali koliko je koštao? Porr i Alpina kad su gradili most na Beški i autoput. Znate šta još? Špansko-italijanski konzorcijum koji je gradio drumsko-železnički most kod Novog Sada čitavih 17 godina.
Kinezi nigde ne menjaju uslove i regule gde dođu, nego se prilagođavaju uslovima, što i od vas traže kod njih. Zapitajte se ko je postavio uslove za tajne ugovore i još koješta.
E, moji vi....
Gradjanin
Radovi
Djomla
Lily
Kokša iz Karlovaca
Dušan
Ali sada ide pranje izvolite.
Umesto kineze doćiće eu firme a isti će biti njihovi pod izvođači.
Ako mi neverujete idite sada gde ima tabla na bilo koji njihov projekat i piše ko je pod izvođač.
Slucaj
Dajo
NS
Zebra
Realna oravda
Marko
Nemanja
Svako sa internetom i barem tri sive ćelije može da vidi kako izgleda kineska 'tofu dregs' gradnja u Kini.
Radovi
jaoj
Vox populi
Kuzman
LAZAR
Nikola
Novi Sad
Alisa
vladaNS
protivim se
Zbog onog juče i na Šodrošu,pa potop ispod nadvožnjaka. Ništa im ne verujem i neću da učestvujem u hvaljenju investicija.
Još i mislim da ih treba kazniti i naplatiti odstetu za živote i ostalo(nered), kao i za uznemiravanje.
Ali dati im otkaz i obustaviti sve radove(tunel) podhitno jer tek tamo ne znamo šta su uradili.
Gagi
.
Ništa više Kinezi da nam ne grade.
Nekad smo gradili ne samo kod nas nego i po svetu, a sad skupo plaćamo da nam Kinezi dolaze, plaćamo njihove plate, plaćamo kredite Kini i uz to se lokalni političari i njihovi kumovi, zeme i braća lepo ugrade, a sve pod velom tajne.
To više ne može tako.
Poznato
Ma beži tamo
Ovi ne čekaju da se Dunav zaledi.
matej
Нови Сад
bata_sky
Laslo
Posten
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H